Garanciális tájékoztató
A Glamoura-nál fontos számunkra, hogy elégedett légy minden termékünkkel – épp ezért a vásárlásaidat jótállással és önkéntes elállási lehetőséggel biztosítjuk. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat a garanciáról és elállási jogról.
Jótállás (garancia)
Termékeinkre 1 év (12 hónap) teljeskörű jótállást biztosítunk meghibásodás esetén.
Mire vonatkozik a jótállás?
A jótállás a rendeltetésszerű használat mellett fellépő gyártási hibákra, meghibásodásokra vonatkozik.
Mire nem terjed ki a jótállás?
- nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák
- mechanikai sérülések, elejtés, vízkár
- természetes elhasználódás (pl. kopás)
- nem szakszerű tárolás, átalakítás
Amennyiben a garanciális vizsgálat során kiderül, hogy a termék meghibásodását a korábban felsorolt okok valamelyike okozta, akkor a garanciális javítást megtagadhatjuk és a jótállás érvényét veszti.
Garanciális javítási és cserehatáridők
- A jótállási igény bejelentését és a termék kézhez vételét követően maximum 15 napon belül értesítünk a várható javítási időtartamról.
- Amennyiben a javítás 30 napon belül nem valósul meg a terméket 8 napon belül kicseréljük, vagy – ha a csere nem lehetséges – a vételárat megtérítjük.
- Ha a hiba első alkalommal történő vizsgálata során megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a termék cseréjét- vagy a vételár visszafizetését 8 napon belül biztosítjuk.
Hogyan jelezhetsz garanciális problémát?
Kérjük, hogy a problémát írásban jelezd számunkra az alábbi űrlap kitöltésével.
A gyors ügyintézés érdekében kérjük, küldd el a rendelési számot, a hiba leírását, valamint ha lehet, fotót vagy videót a hibáról.