Garanciális tájékoztató

A Glamoura-nál fontos számunkra, hogy elégedett légy minden termékünkkel – épp ezért a vásárlásaidat jótállással és önkéntes elállási lehetőséggel biztosítjuk. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat a garanciáról és elállási jogról.

Jótállás (garancia)

Termékeinkre 1 év (12 hónap) teljeskörű jótállást biztosítunk meghibásodás esetén.

Mire vonatkozik a jótállás?

A jótállás a rendeltetésszerű használat mellett fellépő gyártási hibákra, meghibásodásokra vonatkozik.

Mire nem terjed ki a jótállás?

  • nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák
  • mechanikai sérülések, elejtés, vízkár
  • természetes elhasználódás (pl. kopás)
  • nem szakszerű tárolás, átalakítás

Amennyiben a garanciális vizsgálat során kiderül, hogy a termék meghibásodását a korábban felsorolt okok valamelyike okozta, akkor a garanciális javítást megtagadhatjuk és a jótállás érvényét veszti.

Garanciális javítási és cserehatáridők

  • A jótállási igény bejelentését és a termék kézhez vételét követően maximum 15 napon belül értesítünk a várható javítási időtartamról.
  • Amennyiben a javítás 30 napon belül nem valósul meg a terméket 8 napon belül kicseréljük, vagy – ha a csere nem lehetséges – a vételárat megtérítjük.
  • Ha a hiba első alkalommal történő vizsgálata során megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a termék cseréjét- vagy a vételár visszafizetését 8 napon belül biztosítjuk.

Hogyan jelezhetsz garanciális problémát?

Kérjük, hogy a problémát írásban jelezd számunkra az alábbi űrlap kitöltésével.

A gyors ügyintézés érdekében kérjük, küldd el a rendelési számot, a hiba leírását, valamint ha lehet, fotót vagy videót a hibáról.